Priser

Priser i webbshopen är angivna i svenska kronor inklusive moms.

Antal varor kan ändras eftersom att försäljningen sker även i den fysiska butiken. Vi meddelar om detta till kunden via telefon eller e-post.

Fraktkostnad

Viktbaserad fraktkostnad.

Fraktkostnad är från 39 kr till 89 kr beroende på totalvikt.

Fri frakt vid köp över 500 kr.

Andra fraktkostnader gäller för försendelse utanför Sverige. Kontakta oss för mer information angående fraktkostnad och fraktsätt utanför Sverige.

Ej uthämtade paket debiteras med 300 kr inklusive moms för hantering av returering.

Minimiorder

Minimiorder är 50 kr inklusive moms.

Hantering av personuppgifer

Dina personuppgifter hanteras enligt Personuppgiftslagen (PuL).

Dina personuppgifter som du lämnar till oss är skyddade och kan inte användas i andra ändamålssyften än vid hantering av köp.

Leverans

Alla varor levereras med Postnord. Leveransen sker till närmaste utlämningsställe. Kontakta oss för ändringen av utlämningsstället.

Leveranstid är ca 2-5 arbetsdagar from betalningen genomförts. Aviseringen sker via e-post. Köparen ansvarar för att lämna den korrekta e-postadressen och andra uppgifter som behandlas vid köpet. Köparen meddelar om felaktiga uppgifter omedelbart. Ändring av köparens uppgifter efter försändelsen kan göras för själkostnadspris (175 kr).

Vi tar inte ekonomiskt ansvar för eventuella förseningar beroende på speditören.

Alla försändelsen går att följa via Postnord.se eller appen Postnord.

 

Ångerrätt

Ångerrätt gäller inte vid köp av livsmedel.

Ej hämtat paket

Ej uthämtade paket debiteras med 300 kr inklusive moms för hantering av returering.

Vid avhämtningen skall paketet hämtar under den angivna tiden. Meddela säljaren i god tid om du fått förhinder att hämta paketet.

Beställning

Din beställning skickas senast nästa bankdagen efter betalningen kommit på företagets konto.

Bestälningen skickas till personer som har fyllt 18 år eller äldre.

 

Betalsätt

- Kortbetalning direkt

- Delbetalning

- Swishbetalning

- Internetbank

- Payson

- Faktura

Transportskada

Om paketet är skadat när du hämtar ut det, ska du anmäla detta direkt på plats hos postombudet.  Ta även bild på det skadade paketet.

Kontakta sedan Snacksa-Nu via e-post och förklara vad som hänt med ditt paket samt bifoga bilder. Vi tar sedan hand om skadeanmälan. Behåll det skadade godset samt emballaget till vi godkänt dokumentationen.

Skulle paketet vara totalskadat eller om det kan misstänkas att någon obehörig öppnat paketet, skall det ej hämtas ut. Kontakta då oss via mail och beskriv vad som hänt.

Följande typer av foton måste tas och bifogas till oss via mail. Utan dessa bilder kan transportskadan ej handläggas av oss.

  • Adresskortet i närbild (hela Adresskortet ska vara synligt och läsbart).
  • Försändelsen i sin helhet. Fotografera tre av lådans utvändiga sidor.
  • Försändelsen i sin helhet, motsatta kort- och långsida.
  • Är produkten emballerad i en låda skall den öppnas och fotograferas från ovan. Bilden skall vara tagen på distans så att man ser allt det invändiga förpackningsmaterialet.
  • Avlägsna delar av det invändiga förpackningsmaterialet, ta ytterligare en bild där produktens placering i lådan är synlig.
  • Fotografera lådan invändigt utan något innehåll med lådans samtliga insidor väl synliga.
  • Den skadade produkten i sin helhet.
  • Bild som påvisar vart på produkten som skadan/skadorna återfinns.
  • Närbild på skadan/skadorna

Reklamation

Om du av någon anledning inte är nöjd med produkten kan du kontakta oss via mail. Förklara varför är du inte nöjd med varor du har fått. Ange följande kontaktuppgifer: namn och efternamn, postadress och telefonnummer. Därefter skickar vi uppgifter reklamation.

Returering av varor sker på köparens bekostnad som debiteras med 300 kr inklusive moms. Fyll i formuläret för retureringen https://www.konsumentverket.se/globalassets/publikationer/kontrakt-och-mallar/angerblankett-2015-konsumentverket.pdf